Sunday, January 21, 2024

गोपाल अश्क

 

गोपाल अश्क


कविता

आत्मस्वीकृति



आमा !

मलाई पनि थाहा छ

म हजुरको छोरो

असल र ज्ञानी भई

हजुरले भन्नु भएको गाउँ–ठाउँमा बस्न सकिँन 

आँखा देख्नासाथ

प्वाँख लाग्नासाथ

उडिहालें आकाशमा 

स्वच्छंद र स्वतंत्र विचरणका लागि

आफ्नै जीवन जिउनका लागि

आफ्नै मरण मर्नका लागि ।

आमा 

मलाई पनि थाहा छ 

म 

हजुरको आँसु पोछन सकिँन !


बा !

म जान्दछु

हजुर अब डाँडा काटिसकेको घाम भइसक्नुभा’छ

थाकिसक्नुभा’छ हिँड्दा–हिँड्दै जीवनको बाटो

अहिले हिंड्दा, उठ्दा, बस्दा

कुनै सहारा चाहिन्छ हजुरलाई

तर

म चाहेर पनि 

हजुरको सहारा बन्न सक्दिँन

जेलिएकोछु आफ्नै घर–परिवारमा

आफ्नै चकमन्न परेको संसारमा 

यहाँ मर्न चाहे पनि मर्न सकिँदैन

बाच्न चाहेर पनि बाच्न सकिँदैन

मात्र जीवन र मृत्युको बीच पिल्सिन सकिन्छ

माफ पाऊँ !

म आउन सक्दिँन !


तर बा !

मैले त हजुरले नै देखेको सपना पूरा गर्दैछु

हजुरकै सपना पूरा गर्दा पल प्रति पल मर्दैछु 

मलाई अझै याद छ

हजुरले मलाई खेलाउँदा भाका हाली गाएको गीत–

मेरो छोरो मजस्तो होइन, राम्रो खान्छ

म  नगएको नहेरेका ठाऊँ परदेस जान्छ

लाउँछ घरमा पातालपुरीकी सुन्दरी बुहारी

मेरो छोरो भर्छ सुनले शून्य भकारी 


000

No comments:

Post a Comment